jamenvisst!

Är alldeles ensam i lägenheten :S.
Mallan ska sova hos Anna ikväll, hon kom bara och sa det!
Då blev jag lite ledsen eftersom jag tycker det är lite läskigt i lägenheten.
Jag vet inte vad jag ska göra nu!
Kanske lägga mig i soffan och dega, kolla på nån film eller nått.
Får se hur jag gör.

& imorrn kommer Fiia in till mej :D.
Det ska bli så skojjigt.
Har ju faktiskt längtat efter henne.
Vi ska ha en mys-helg,
bara ligga inne och kolla på film hela helgen typ.
Hon ska handla lite julklappar åxå,
själv är man ju klar då. Ganska stolt över det :D.

Sitter och lyssnar på SOAD.
Ganska skrikig musik, men ändå bra :D .

Nu ska jag hitta på nått annat att göra.
Men ni får ha det så bra ;). Pusssheeeeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback