- emelie

Är i lägenheten nu!
Är ledig hela dagen, men det visste jag inte imorse så jag gick ju på skolan.
Lite less man vart då när dom sa att våran lärare var sjuk och att vi inte behövde vara på skolan!
Åkte hem på en gång då, så nu sitter jag här oah har absolut inget att göra :S.
Försöker ragga nån att va med, men det går inte så bra xD.. Alla är väl på skolan antar jag.
Fatta att jag är verkligen helt jävla rastlös nu asså..
Funderar på att åka ner på stan och gå där i brist på annat att göra.. Eller kanske gå ner dit!
Känner mej som en latkorv som åker buss hela dagarna! :P HAHA!
Men inget slår ju Ellinor om åker buss från lägenheten upp till raggarn xD
där snackar vi lathet!!! HAHAHAHA! 

Hare bra ;)  Pussheeej /Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback