- emelie

Sitter i Östersund, ska väl snart ta ändan ur vagnen och åka ner till Centrum och åka hem.
Fan va skönt det ska bli att få komma hem till familjen, och Sofia såklart, har inte träffat henne på 2 veckor.
Har huvudvärk och ont i magen, det och en buss är inte en bra kombination.
Men jag hoppas att bra sällskap ska få mej att må lite bättre, vill bara vara med allt roligt folk just nu.
Vill vara med alla mina vänner, inte för att jag kanske har så många, men dom jag har då iaf.
Men igår var man med många "familiar faces" eller vad man säger, kom inte på nån bra översättning på svenska. Det var väldigt skoj, kände att jag hade mycket att ta igen med några av dom.
Jag tycker om er så mycket Anna & Malin, synd att man inte träffas oftare :(
Men i helgen ska jag bara vara. Det är skönt det också, tihii :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback