LeDiG! :D

Idag är man ledig då, riktigt najjs :D
Lärarna skulle typ på nån kurs-grejjs eller nått, så då fick vi vara ledig hela långa dan (y)

Idag så ska man ju och hälsa på Mallan i hennes lägenhet, har ju itne sett den än :P
Det ska bli riktigt kul det, att "catcha" upp med henne.
Det har ju inte blive att man träffats så mycket sen hon flyttade, inget alls faktiskt  : /.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva!
Cissi sov hos mej inatt, vi var så nöjda med att vi skulle få sova hur länge vi ville idag.
Men ack vad jag bedrog mej, för Cissis pappa ringde till henne typ 9 och sa att hon gatt följa med till Stugun :o.
Menmen, jag sov vidare till halv ett  : /.  Hahaa, jag gillar att sova :D <3

Men nu har jag idétorka..
Vi hörs nått ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback