hejsan!

Jaha, då sitter man här igen då!
Inte för att jag har så mycket att skriva, men i brist på annat att göra, så gör jag det lite!
Snart sportlov för övrigt, kul kul! Skoteråkning för hela slanten då asså :D
Yessyess!
Hahaa! Kände att jag hade absolut inget att skriva nu, xD
Det är kanske bäst jag slutar! Lyssna lite på mucik kanske.
Har börjat lyssna jättemycket på musik på sistone,
asså, jag lyssnar mycket på musik, men det har blivit ovanligt mycket på senaste tiden!
Sitter och lyssnar på skivor istället för att kolla på teve på kvällarna :P
Jani, jag är som jag är ja xD

Men ni får hare så bra!  Pussheeej

Kommentarer
Postat av: Erika

Lilla Emelie, you are the sweetest sister, i love you so much. Goodbye!

Postat av: Erika

Som att du är så snabb på att uppdatera då din gamla skruttboll!

2007-03-26 @ 11:34:53
URL: http://eriica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback