another day has gone..

.. i'm still all alone.

Näerå, inte är jag det heller.
Eller jo faktiskt är jag ensam i lägenheten nu.
Lite drygt att få reda på typ tio min innan jag ska åka till skolan att vi inte börjar förrän halv ett.
Världens sovmorgon som gick till spillo där iallafall :/.
Har ändå världens magont så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Hade det igår åxå, vet inte vad det är för fel.
Skulle ju få tabletter av Ellinor, men glömde helt av det.
Känns ju inte så socialt mot Sofia att jag bara klagar på att jag har ont i magen, och kan knappt röra mej utan att jag vill sticka nått vasst föremål där det gör ont :/.

Aja, för dom som inte visste så är Sofia här hos mej den här veckan, hon praoar på frisörsalongen som ligger utanför min dörr, haha. Och det är fan inge skämt XD

Men nu orkar jag nog inte skriva mer, måste nog gå och skrika under täcket som det känns :( .

Pussheej

Kommentarer
Postat av: Britt-Louise i Rätan

Gå till skolsköterskan!!!Gå till apoteket och köp novalucol, Gå till akuten och tala om vad Du har ont!
Du måste göra det!!!!
Puss och kram från Mamma

2007-10-23 @ 08:15:16
Postat av: Britt-Louise i Rätan

Dags att uppdatera!!!! Har DU inte skickat pappret jag skulle skriva på???

2007-11-08 @ 08:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback