champagne supernova

Tänkte dedikera dagens titel till Malin, efter en otroligt bra låt, som hon dock inte tyckte lika bra om som jag :(.

Har varit på skolan idag som vanligt. Hasade mej ur sängen halv nio, bara för att komma på skolan och höra att läraren var sjuk så vi hade kunnat haft sovmorgon till kvart över tolv. Det var något drygt kan jag lova..
Jag tyckte dock det var lite för lite tid att åka hem på, så jag och Cissi begav oss ner på staden och letade efter lite böcker till hennes stundande Australien-resa.
Hela tre och en halv vecka ska hon vara borta. Vet faktiskt inte om jag klarar skolan utan henne, kommer bli oootroligt tråkigt :/.

Hade iallafall matte idag åxå, fick mej många goda skratt när Cissi gjorde fel på ett och samma tal hela tiden.
Tror jag fick förklara för henne att hon gjort fel minst tre gånger XD.
Hon var ju nära ett nervöst sammanbrott hon då skulle jag tro :P.

Slutade iallafall vid halv två.. Då blev det till att fara hem och diska och röja upp lite i lägenheten, gick ner med sopor m.m.  Jag är en duktig tjej :D.
Vid tre - halv fyra kom Malin till mej. Vi bestämde oss för att vara lite feta så vi beställde hem mat från Daffys, fetaste maten i världen skulle jag kunna säga.. Så vi satt och fläska, glodde på teve och skvallrade.
Vid nio nån gång gatt hon dock gå hem, hon hade tydligen en tidig morgon framför sig.
Själv börjar man ju tio varendaste eviga dag. Förutom torsdag, då börjar vi kvart i. Det är ett tufft liv vi media-tvåor lever i, haha!

Sitter och funderar lite på hur Ellinor har det.
Hon är ju och tillbringar natten i Borgvattnet med sina vänner.
Skrev ett meddelande till henne ; "BUU!!!".  Det tyckte jag var roligt, undra om hon blev rädd?! :o XD.
Jag kan ju erkänna att jag var nog lite halvnervös jag med över att dom skulle åka dit.
När jag berättade det för Cissi så vart jag alldeles till mej, och hoppade omkring och var allmänt störd.
Hon ba ; "vadå? ska du med?".  Hahaa, kanske gick lite överstyr där en sväng x).

I helgen blire stan för min del, iallafall på fredag. Får se om jag åker hem på lördag.
Sofia skulle tydligen in på nån pjäs med klassen, då ville hon stanna med mej på fredan..
Då blire mys för hela slanten :D.

Men nu kanske det är dags att krypa ner i "min nakna säng" och sätta på en bra rulle att somna till.
Låter finfint dää ;D.

Ska jag erkänna en sak? Det har varit underbart att dela den här lilla lässtunden med just dej ;D. Love yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback