g33k

Alltså, jag är värsta nörden upptäckte jag nu.
Eftersom jag far till Stockholm på fredag så tyckte jag nu att det var dags att börja småpacka och så. Och som många andra också troligtvis gör så bestämde jag mig för att skriva en lista på saker jag skulle ha med mig. Och det är nu det nördiga kommer in.
Datorn står ju så fint och spelar musik medan jag är i städtagen. Så varför inte skriva listan på den?! Sagt och gjort. Och rätt som det är sitter jag med en väldigt detaljerad lista på vad jag ska packa ner i resväskan, vad jag ska ha i handväskan och vad jag ska köpa inför resan (typ godis och sånt). Tjena nörden liksom. Varför inte bara kladda ner det på ett vanligt papper?!
Näe, jag njöt verkligen av att skriva den där listan.
Men det allra roligaste är ju att stryka över sakerna sen :).
Så nu sitter jag och längtar tills tvätten kommer vara torr så jag kan packa ner den. Haha, fifan!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Erika

Gud vad duktig du är!! Nej nu börjar toppis igen. Puss

2008-04-23 @ 21:10:16
Postat av: Mamma Di

Impad! Lik Din pappa!!!
Puss

2008-04-24 @ 07:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback