I need you Boo.

Jag sitter och läser lite bloggar, och bloggar som synes lite själv.
Ellinor håller faktiskt på att städa, hör och häpna!
Just nu har hon fullt sjå med att sätta upp gardiner.
Och eftersom hon inte har någon strykbräda får hon stryka dom på soffbordet.

Det enda som vart "fett" igår var faktiskt dricka och cheezballs.
Vi har fan tappat stinget från förra maratonet.
Och imorrn funderar vi på att ut och motionera lite (?), om det blir gång eller spring har vi inte bestämt än. Får se vad man orkar.. Beach 08 närmar sig med stormsteg så nu blir det till att skärpa sig.

Jag insåg idag att jag nog överdrev lite väl mycket i mitt förra inlägg.
Det var bara att skälla lite på Elle så var hon uppe och alert sen igen :).
Kollade på "When a stranger calls" först, vart lite less när det var hur mycket störningar som helst.
Men lite läskig var den ju, men inte överdrivet.
Kollade sen på "Material girls". Då var det jag som vart trött och kände för att vila ögonen en stund.
Då erbjöd sig Elle att pausa filmen en stund så att jag skulle kunna ta en liten powernap.
Det tyckte jag var väldigt snällt av henne.
Vet faktiskt inte hur länge jag sov, men vaknade och sa till Elle att hon kunde hä på filmen igen.
Men jag var inte pepp på det jag då heller, så somnade igen.
Vaknade i slutet och försökte låtsas som att jag inte alls sovit nånting, och spelade med när Elle var så glad över att det hade slutat lyckligt. Själv visste jag inte hur fan det hade gått till XD.

Men ikväll ska jag vara social, och vi ska inte heller ligga i sängen eftersom vi insett att man somnar mycket lättare då. Singalong klockan 9. Sen blir det till att se de tre resterande filmerna; "Instängd", "The Last Kiss" och "Rumor has it".


Nu ska jag vara lite social med Äpplet, känner mig lite taskig mot henne när hon fejar och jag sitter och fläskar mig.


ADJÖKEN!

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Nu ska jag se om det går
att kommentera Din blogg!
På Elles syns det bara att någon skrivit men inte vad!
Puss

2008-04-06 @ 14:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback