Nobelt besök!

Japps, idag hade jag faktiskt nobelt besök.
Nämligen av herr Joel Westling från Sveg.
Det var verkligen inte igår kan jag lova, Yran tror jag sist jag träffade han.
Men det var väldigt trevligt, jag bjöd på kaffe och kakor :).
Han är ju på praktik i stan i tre veckor till, så om man har tur kanske han hälsar på igen.

Iallafall så händer det inte så mycket nu för tiden.
Skolan idag var rätt soft, men var ganska trött och less på matten. Men det gick.

Men nu ska jag allt ta och lägga mej och kolla lite på Vänner kanske,
har en sån period nu :P.


ADJÖKEN!

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Kämpa på med skolan!
Puss

2008-04-02 @ 07:41:19
Postat av: Britt-Louise

Kollar bara in om Du uppdaterat något mer, just nu ligger Musse här och slår med svansen på mitt tangentbord!

2008-04-03 @ 15:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback