Sezsylove.

Nu är jag hos min underbaring till Sofia.
Vi ska lägga oss nu eftersom jag ska upp tidigt med sjubussen imorrn. Men jag tror faktiskt inte att vi kommer somna på en gång, det blir att man har så mycket att prata om när man inte setts på länge :P.

Jag är inte så pepp på den här veckan kan jag lova.
Särskilt inte på onsdag. Vill bara att det ska bli fredag så att jag kan åka till Sthlm..
Dock känner jag mig lite halvt oönskad av en viss person.
Men iofs äre ju ganska mycket nu, så det är kanske därför?!
Men mamma, om vi inte pratas vid innan du läser det här så åker jag nog hem på torsdag skulle jag tro, även om jag inte vill :/. Det är ju synd att man inte känner någon annan i Stockholm liksom...
Ska ni dit? Hör av er ffs :D.

Nu ska jag knyta mig breve skönheten!
Vill inte skola imorrn!!!!

ADJÖKEN..

Btw, bjuder på en bild på hur jag såg ut på 50-60-talsfesten i Lördags här nedan :D.


Kommentarer
Postat av: sezsy.

otroligt söt du var baby ;). haha!

+, att jag har en känsla av att jag somna jävligt fort XD. hahahh!

var rätt sliten jag alltså ;)).

men du är för söt alltså

2008-04-21 @ 22:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback