Lucia

Nu är det över kan jag lova. Aldrig mer ska jag behöva ställa mig i ett luciatåg och skråla livet ur mig, och det är jag glad för.
Dock var det mycket roligare idag än det var igår, idag hade vi mer uppskattande publik.
Det är så kul när de sitter och ler, klappar takten och sjunger med. Mer sånt!

Det är bara ett "moment" som återstår nu innan man är helt fri,
och det är avslutningmiddag imorn på Wikners i Persåsen.
Vi ska få äta julbord alldeles gratta, i vanliga fall kostar det tydligen 300:-,
där gjorde man ett kap :D.
Ska också sjunga en jättefin låt imorn som avslutning,
ingen julsång men alla gillade den så mycket så vi skulle dra av den ändå.
Det låter så j*vla bra med stämmor :).
Blir ju nästan lite stolt, hehe!

Nu är det bara sista veckan kvar av skolan,
och tänk att det känns som om det kommer bli den jobbigaste.
Mest beroende på Projektarbetet antar jag. Huvva!

Nu ska vi se ifall Erkki bjuder på lite gottigo. Hoppas!

Jag ska bli moster,
14 mars kommer Bebbibooo till världen!!!!!! :DDDDD


Jajust, trevlig Lucia förresten.

Kommentarer
Postat av: Erika

350:- till och med!!

2008-12-14 @ 10:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback