Rapporter och presentationer

Idag känner jag mig oerhört matt.
Har suttit med rapporten hela kvällen, men nu är den snart klar.
Jag blir lite grinig när jag inte får min dagliga dos av Top Model.
Vilket är lite svårt nu eftersom min TV fortfarande inte fungerar.
Snart lovar jag att den ska få se utsikten från marken nedanför min balkong.
Promise you that, my friends.

Imorn är det redovisning också.
Tänk va jobbigt allt ska vara då.
Det är jobbigt nog att stå på scen inför en massa folk, men det är ännu värre när jag måste visa upp nåt som jag inte är det minsta stolt eller nöjd över. Känns jävligt tråkigt!
Folk kommer skratta mig rätt i ansiktet och säga att jag inte hör hemma i 3:an.
Att jag borde hoppa ner till ettan, och lära mig grunderna igen.
Buäähäää! Jag kommer börja böla!!!!

Kommentarer
Postat av: Äpplet

Nejdå, det kommer gå så bra i morgon. Du kommer briljera som alltid kära lillasyster! Puss

Postat av: Pappa Din

Varför är du inte stolt och nöjd?

2008-12-18 @ 08:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback