Ellinor wannabe!

Ja, jag känner mig faktiskt lite som Ellinor nu. Men efter allt hennes uppdaterande vill ju jag också (a).
Var på en föreläsning på skolan nu på morgonen. Det var en liten man som pratade om sex. Kul som tusan var han. Han fick verkligen en tia av mej. Mer sånt Wargen!!

Träffade Tobias på stan eftersom han tjatade sönder mig om sina jäkla vantar. Sen åkte jag hem. Och nu sitter jag här igen. Jag känner mig jättemobbad när det första jag gör när jag kommer in i lägenheten är att sätta på datorn.
Och ni som nu tyckte att "sätta på" lät roligt, så menar jag såklart trycka på ON-knappen.
Men nu har jag iallafall en massa musik på datan, så jag kan skylla på det :D.

Ska väl ner på stan en sväng snart, Cissi ville att vi skulle gå på stan en sväng. Och jag är ju inte den som är bangen. Hon är nämligen och jobbar på Vero Moda. Stackarn har varken sällskap eller radio när hon står nere i en källare och packar upp kläder. Jag frågade om hon sjöng själv å, och fick till svar:
-Näe Emelie, det är bara du som gör sånt.
Jasså, äre så det är? Jag tror faktiskt att det finns någon annan lite själ som också gör det. Skulle kunna satsa ganska mycket på att Elle också skulle göra det. Nu läser hon och tycker att Cissi är jättekonstig, eftersom hon tycker att det är fullt normalt att sjunga i en sån situation. Visst har jag rätt Elle?! ;).

Valen ska vara inne imorrn :/.
Det är det sista valet jag har så svårt med. Funderar på Samhälle B. Men hur tråkigt kommer inte det bli liksom?! Kan nån komma och hjälpa mig eller? M-L, vart är du när man behöver dig?


PUSSHEJSES!


Btw mamma, i det förra inlägget. Jag skulle bara lägga mig i badkaret, inte bada.

Kommentarer
Postat av: sophia.

tobias är en tjatjävel :d.

2008-02-28 @ 12:15:28
Postat av: Elle

Visst är det så alla gånger, skulle gå igenom alla låtar i hela psalmboken om jag stod där för mej själv alla gånger..hahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback