Emelie - fit som få ;)

Argh, jag hatar verkligen att hitta på rubriker. Tänkte att om jag börjar skriva inlägget kanske rubriken kommer av sig självt efter en stund ;).

Alltså, jag är fan rädd för mitt eget hår ja.
Jag lossar nästan lika mycket hår som Tusse, och det är fan illa. Vet inte vad jag ska göra?! Visst har jag tjockt hår, men nu är jag ju för fan snart flintskallig :/. Är det nån som har nått tips på hur jag blir av med detta? Vad gör jag för fel?!?!  + att jag behöver lite smakråd. Tycker ni att jag ska behålla luggen som jag har nu? För isf måste saxen fram precis i detta nu. Är rätt sugen på att låta den växa ut igen. Men jag vet inte, det är därför jag behöver er hjälp.

Idag känns det som om det blir en tidig kväll. Är trött som en kråka. Nu på torsdagar har vi ju börjat med tidiga mornar istället. Lite drygt när man är van att börja tio varje dag. Och toppen på isberget är att det är dans kvart över åtta på morgonen. Man känner sig rätt pepp så alltså.. eller inte. Var iallafall dit idag och fick lära oss en dans. Den var ju gansla svår då, har ju inte direkt svart bälte i dans om man säger så. Medans alla dansar graciöst, kommer jag där som en elefant i en porslinaffär. Jag tror jag måste öva på att slappna av mer jag är alldeles för stel. Och så måste jag såklart öva på dansen som vi lärde oss, för den sitter verkligen inte helt, och det måste den tydligen till nästa gång :/. Det är nog en otroligt vacker syn att se mej studsa omkring här inne i lägenheten i allmänhet. Men wtf, det är ju träning som in i norden!

Herregud, såg nu att klockan inte är mer än halv åtta. Shit, jag som typ tänkte gå och lägga mej nu!
Kanske inte är en sån bra idé trots allt. Jag kan duscha efter Vänner, och så kan jag bara lägga mej och rå om mej själv och kolla på film eller nått :). Har faktiskt inte sovit ensam en enda gång den här veckan. Men med vem/vilka jag har sovit. Det är en hemlis ;).

Nu ska jag kolla på Vänner, Chandler och Monicas bröllop får man inte missa ;)

PUSSHEJSES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback