?

Kom och tänka på en sak.
Efter en lite för läskig film på teve igår var jag lite nojig och gick omkring i lägenheten och tittade i garaderober m.m. Ni kanske har varit i samma situation?
Men medans jag gick och öppnade dörrar som en tok så slog det mig.
Vad gör jag om det står nån där då?
Då blev jag nästan räddare och med skräck gick jag och la mig.
När jag är ensam kan jag verkligen säga att jag är mörkrädd. Därför har teven en väldigt viktig del i mitt liv.
Men en nackdel med detta är ju att man kan vakna mitt i natten och då är det något läskigt på den.
Har ett minne av att jag vaknade en gång och fick då se en massa kineser på en tunnelbana, och helt plötsligt blödde dom ur ögonen som galningar.. Yey, då gick det bra att somna om :D.
Iallafall så har jag min dörr säkert låst hela tiden jag är hemma, när jag inte är hemma åxå för den delen. Det känns tryggt :).

Om cirka 35 minuter är det min underbara vän Malins födelsedag.
Skulle ju egentligen varit med henne då, men hon hade åkt hem till Turingen.
Bad henne att komma in så man fick träffa na, det var ett bra tag sen..
Hade ju funderat ut present och allt. Egengjord såklart, det är det enda ekonomin tillåter just nu.

Imorrn har man utvecklingssamtal också..
Och nej mamma, föräldrarna ska inte vara med den här gången. Förstår att du blev orolig där.
Jag tycker inte om utvecklingssamtal, det är jobbigt när dom frågar vad man tycker..
- Jo, jag mår bra. Jag trivs. Lektionerna är bra..
Vad vill dom att man ska säga egentligen?
- Jag hatar alla nya lärare. Jag hatar dom, dom, dom och dom lektionerna. Jag hatar att gå upp på mornarna?
Jag ska nog säga det imorrn, se hur lilla Lasse reagerar.
Ibland skulle jag vilja ha en jättedum mentor. Då hade jag kunnat skällt på han om jag ville och hade lust. Men Lasse kan man ju inte skälla på, han har såna söta ögon :).


Bara så ni vet så kommer det komma mycket uppdateringar på bloggen framöver. Jag är nämligen beroende av min nya Pärla :D. (Jag måste lära känna henne riktigt innan jag kan döpa henne. Men jag vet iallafall att det är en hon).

PUSSHEJSES!


Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Hoppas att samtalet går bra och jag blev faktiskt lite orolig men dom brukar ju skicka hem papper om man ska vara med!
Kul att datorn känns bra och glöm inte att ta hem kvittot.
Ska blir spännande att höra namnet men döp den inte med vatten! Hahahaha!
Puss

2008-02-26 @ 07:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback