I guess so..

Ja, jag antar att jag kanske ska till och uppdatera lite. Det var ett tag sen nu.

Jag har upptäckt en grej, jag är en Kingoholic. Sitter nästan all ledig tid och spelar Mahjong. Ganska tragiskt på något vis. Måste typ gå på AK (Anonyma Kingoholister) eller nått för att komma ur detta beroende.

Britney Spears - You want a piece of me. En låt jag också är beroende av nu. Det trodde jag faktiskt inte om mig själv. Att jag skulle sitta och lyssna sönder en låt med Britney :o. Men vadå, hon har en god parfym, okej?! :D.

Helgen har varit mys. Var med mycket trevligt folk på fredag, så det var en toppen dag. Sen på lördag kom min älskade Ellinor in till mej, och vi mös som tusan på kvällen. Vilka jävla fettoäcklon vi var egentligen, eller hur Ellinor? ;).

" -Vilken underbar färg.
- Var?
- Ollonet. Purpur.
- Taack! "
Så jävla kul så jag kissar på mej nästan ;)

Vi var iallafall uppe hela natten och kollade på film. Tillslut blev jag så trött att jag skrattade typ nonstop i fem minuter åt mitt hår. Jag hade satt upp det i en rolig frisyr (den måste ju tydligen varit rolig).

Gjorde inte så mycket på söndan, satt vid datan och helt plötsligt var klockan åtta. Vart fan tog den dagen vägen liksom? xP. Somnade före tolv, vilket är en relativt tidig tid för mej. Särskilt när man sovit till två på dan.

Nu ska väl kanske Henrik och Jesper komma förbi en sväng, men dom är så seg. Måste färga håret åxå, jag spyr på min utväxt :/.

PUSSHEJSES gullungar!

Kommentarer
Postat av: Elliii

Haha, ja, det var alla gånger en rolig helg det där, det måste vi ta och göra om..men kanske med lite mindre fett, jag känner ju redan hur valkarna börjar ta form efter helgens fettmaraton..haha!
Puss

Postat av: Mamma Di

Kul att läsa! Glöm inte att Du måste åka hem i helgen eftersom Du ska till tandläkaren på måndag morgon kl 8.
Puss

2008-02-07 @ 08:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback