Ingen kom?

Emelie Haraldsson befinner sig för tillfället i Svenstavik, Jämtland.
Har tillbringat natten hos min käre syster Ellinor. Dock jobbade hon natt så jag fick tillbringa den själv.

Har varit till tandläkaren nu på morgonen, lite drygt att gå upp sju på en ledig dag :/.
Mamma ska snart komma och hämta hem mej till Rätan, och jag funderar på att ta mej en sväng till skolan och hälsa på folket där, var ett tag sen nu. Så bär det av till stan ikväll med tjugo i sex bussen.
Och imorrn kommer mycket trevligt folk till stan på skid-VM. Min lilla Sezsy tex. Kajsa, Mattias.. Och även Jolle kommer, det var ett bra tag sen man träffade på han kan jag lova. Han vill ha tillbaka sin mössa som har farit mellan Rätansborna ett bra tag nu. Eller iallafall mellan mej och Sofia :P.

Helgen har förövrigt varit lugn. Fredag var jag till Erika och Micke en sväng, sen for jag och Kajsa hem till mej. Andreas kom och vi tittade på Wrong Turn 2. Jag somnade på slutet.

Lördag. Upp tidigt för att bege sej till Mullbergs tillsammans med Kajsa. Astråkigt väder eftersom det regnade.
Stod i kö i säkert en halvtimme för en sketen kolbulle som jag inte ens åt upp. Åkte hem.
Var med Kajsa och Andreas på kvällen, vi kolla på Titanic. Jag somnade även här på slutet. Jag är verkligen en social kompis. Tur att Kajsa & Andreas har varandra att roa sej med iallafall ;).

Men nu ska jag till att kolla klart på Chuck and Larry innan mamma kommer.
Och så ska jag sminka mej och fixa håret, ser ut som hej kom och hjälp mej!

PUSSHEJSES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback