NU NI!

Nu ska ni få veta en liten hemlighet. Jag har mina nya dator hemma nu :D.
Anledningen till att jag inte bloggat på ett tag är just för att jag väntat på min nya dator, och såklart har jag inte orkat med den gamla.

Fick meddelande av Ellinor där hon frågade varför jag varken hört av mej eller bloggat om min nya pärla. För det första har jag ju inge pengar på telefonen, vilket gör att jag känner mej totalt handikappad. Och för det andra så skulle jag ju egentligen fått den igår, men den var fortfarande inte klar. Lite less jag blev då, eftersom den egentligen skulle varit klar i fredags. Menmen, jag fick åka hem besviken.
Vaknade ovanligt tidigt imorse, måste ha varit förväntan.
Jag har verkligen lääängtat sen sju på att få åka och hämta den.
Den är verkligen som en dröm, och jag inser nu hur jävla dålig den gamla va. Den nya har tom Windows Vista. Så nu blir det till att gå ut och köpa extra fina gardiner som passar mina nya Windows.


Jag vill iallafall tacka min mor och far, och alla andra som har gjort inköpet av den nya datorn möjligt :D.


PUSSHEJSES!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Då förstår jag varför du inte har bloggat. Snyggt skrivet det där om gardinerna. Dock tycker jag nästan att du låter som en nobelpristagare eller något när du skrev det där i slutet, alla som har gjort köpte möjligt, precis som om du har vunnit värsta priset eller nåt..haha.
Kommer till dej i morgon bitti!
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback