One of the same

Herregud, jag har seriöst helt slut på grejer att göra vid datan. Det är anledningen till ännu ett onödigt inlägg. Men även om jag inte har en enda anledning till att sitta vid datorn så kan jag inte slita mej från den. Jag tror det är detta som kallas beroende. Ellinor ville låna datorn för att skriva ett inlägg och titta på lite bloggar, och jag måste erkänna att det var jäkligt motigt att lämna över datorn till henne. Ingen annan hade ju använt henne innan det.
Men hon överlevde iallafall, mot alla odds. Och nu är hon tillbaka i min famn, och Ellinor har åkt tillbaka till Svensta, och ACB.

Men nu kan jag faktiskt säga att det är msn som är anledningen till att jag inte går och lägger mej. Och så är det förstås Scrubs på tv, det får man inte missa.

Alltså, jag känner mej jätte ensam på kvällarna.
Jag gör liksom samma sak varje kväll. Tittar på tv, försöker få kontakt med nån rolig, men alla är så upptagna med något annat. Sitter vid datan. Går och lägger mej och somnar till teven. Mitt liv känns väldigt meningslöst om jag ska vara ärlig. Jag tror jag ska skaffa mej en låtsaskompis som aldrig har nått annat för sig än att vara med mej. Som jämt lånar ut mej pengar när jag behöver det, en som diskar, städar och tvättar när jag frågar, en som går på skolan till mej när jag känner mej för trött för att gå upp på morgonen.
Jafan, det satsar vi på.
Jag ska bli schizo, mitt andra jag ska heta M-L (tror ni jag kan bestämma det i förväg?).

Men allvarligt, det känns som om folk gör så mycket hela tiden.
"-Vad gjorde du igår egentligen Mona?"
"-Jo, jag var ute och bergsklättrade, sen uppfann jag rymdfärjan, tog en tur runt månen, och så kollade jag självklart på senaste avsnittet av Greys Anatomy"
"-Men fan va najs. Emelie, vad gjorde dudå?"
"-Jag bytte glödlampa i köket".

Japp, nu kanske ni tyckte att det lät lite tråkigt, men ni skulle bara vetat vad  M-L gjorde igårkväll. Hon var helt wiiiiild! Galen brud det där.

Hmm.. jag gick nog lite överstyr där tror jag,
Förlåt att jag är tråkig. Nu ska jag gå och lägga mej i badkaret.

Kommentarer
Postat av: Storasyster Ellinor

Tror du jag garvade lite åt det där inlägget alltså?! Det var så det rann tårar kan jag lova..hahaha!
Puss

Postat av: Mamma Di

Du är en rolig flicka Du!
Puss

2008-02-28 @ 08:39:52
Postat av: Mamma Di

Kom på en sak när jag läste igen, lägger man sig i badkaret 23.28? Du ser väl till att inte somna där!!!!!
Puss

2008-02-28 @ 10:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback