Back to normal.

Haha, jag var lite känslosam i mitt förra inlägg. Det är inte alltid lätt att bo själv i Östersund utan familjen.

Iallafall är jag ändå kvar i stan i helgen. Skulle egentligen hem men pratade med Mallan och hon skulle vara kvar och jobba. Så jag sa att jag kunde stanna med henne, var ju ett tag sen man träffade henne liksom. Så igår var vi på Kosmos och åt pizza (okej, vi är tjock). Sen var vi hem till henne en sväng, första gången jag var där. Jättemysig liten lägnehet, en vindsvåning. Så nu kallas hon "tomten på loftet" av mej :).
Gick på Videoteket och hyrde senaste Bring it on-filmen. Hade hört av Cissi att den var bra. Men den var faktiskt inte det.. Så det var lite slöseri med pengar. Menmen, vad ska man göra?! Finns så många dåliga filmer nu för tiden. Satt iallafall hemma hela kvällen och åt godis och mös. Gick och la oss tidigt för Mallan började jobba kvart i sju.

Min röst är helt fucked up nära på. Kan inte lägga mej ner förrän jag börjar hosta som en galning. Och på mornarna kan jag inte ens prata :/. Inte bra..

Nu sitter jag iallafall och väntar på att lilla Mallis ska komma. Hon ska sova hos mej inatt med :).

Nu vet jag inte mer vad jag ska skriva. Men jag har faktiskt lovat Elle att i veckan ska jag skriva mycket mycket blogg. Så att hon kan få läsa läsa läsa!

PUSSHEJSES!

PS. Elle säger att hon inte skriver nå roligt, och att alla andra får till så roliga inlägg. Inte för att hon kanske menar mej. Men jag känner att jag suger på att skriva, och formulera mej typ. Sikken tur att jag inte har text i skolan då. Det hade varit katastrof ;).  DS.

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Drick varmt och var rädd om Dig!
Puss

2008-01-21 @ 08:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback