Dreamgirls

Ja, det har blivit mycket av den filmen på sistone. Tittar på den hela tiden, den är ju så bra :D.

Idag har Ellinor varit hos mig. Hon kom inte i tron att hon hade körlektion, men ack vad hon bedrog sig. Det var nästa vecka hon hade "bokat" in sig. Men vi mös iallafall lite, spelade MarioParty, kollade på film m.m. 

Åh, det ska bli så skönt att åka hem till Rätan i helgen. Träffa familjen och om man har tur kanske det blir en tur med skotern. Hoppas det blir finväder. Tänk att jag inte varit ute med skotern nånting än i vinter. Lite skamligt tycker jag att det är :/.

Shit, jag hade inte mycket att skriva idag.. Menmen, hare bra!

PUSSHEJSES! 


Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Uppdatera nuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Puss

2008-02-01 @ 16:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback