Heath Ledger

image6

Inatt hittades Heath Ledger död och naken i sin säng. Ring a bell Ellinor?

Imorse på bussen på väg till skolan fick jag ett meddelande av Mallan. "Vet du att Heath Ledger har dött?". Det är ganska underligt hur mycket man berörs även om man inte känner personen, eller även om det inte är ens favorit skådespelare. Jag känner mest igen honom från 10 orsaker att hata dig, en film man har sett ett antal gånger. Tänk bara va gullig han är i den filmen. Och i En riddares historia, Brokeback Mountain. Det är så overkligt att han inte finns längre. Jag blir alldeles ledsen :/. Dödsorsaken är oklar. Men det misstänks att det var överdos av sömnpiller. Han blev 28 år.

Är iallafall på skolan nu. Har Mediekommunikation. Ska samla fakta och skriva om Tito Beltrans rättegång. Han är anklagad för att ha våldtagit Maria Lundqvists barnflicka 1999. Lite underligt att man inte kliver fram förrän nio år senare?! Menmen, ett rätt stort arbete. Blir till att jobba hela dagen med det.

Nu när vi hade lunch satt jag och Cissi och brainstormade lite. Och vi har en alldeles strålande idé, som mamma ska vara med på. Bara så du vet det kära mor, we wont take no for an answer. Vänta du bara ;).

Ska väl försöka söka lite mer på internet om nån journalist. Ett litet mongo!
Kanske uppdaterar mer sen..

PUSSHEJSES!




Kommentarer
Postat av: Ellinor.

The bell rings! Vad ska mamma hjälpa er med?

2008-01-23 @ 15:33:02
Postat av: Mamma Di

Nu blir jag ju jätte nyfiken????

2008-01-23 @ 15:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback