the OC

Åh, nu vill jag verkligen hem och få min oc-box som jag fick av Erika & Micke i fölsedagspresent.
I LOVE IT! och tack så mycket mina sötnötar <3

Idag är jag verkligen inte på bra humör. Jag vet inte varför?!
Kollade på Rachel Ray förut på teven, och jag gatt nästan stänga av teven helt!
Det finns inte en chans att man kan vara så glad jämt, som hon är.
Alltså, när jag är på bra humör hade jag säkert inte stört mej på henne, men som sagt är jag inte det nu.
Och som nån jävla programledare på Momento (ett sänt där dåligt ordleksprogram), han ba ; jag hade ju en dröm, och det var att bli programledare, och här står jag. 
Ja, för att vara en sån programledare är verkligen en framgång!
Hur kul kan det allvarligt vara att bara sitta och måsta komma på helt obetydliga saker att säga medans det där jäkla spelet håller på?!
Och så fort jag ser att det kommer ett sånt där program byter jag kanal fortare än kvickt.
Tål det verkligen inte, och så sitter dom och sjunger och shit!
Jaja, ni kanske märker att jag inte är på topp idag.. Måste skärpa till mej, kan inte vara så kul för folk i min omgivning att jag sitter och bara är en surpuppa. Men alla har väl dåliga dagar, eller?!


Det blir stan imorrn, även fast jag sagt att jag skulle hem :/. Förlåt mamma!
Men Cissi & Paul tjatade verkligen på mej att jag skulle vara i stan på Pauls artonårskalas.

Men på lördag blir hemfärd, för Flisen fyller år så då blir det kalas.


Igår vid tio på kvällen ungefär försökte jag få kontakt med Elle genom sms. 
Jag tror det blev sju sms innan hon slutligen ringde och frågade vad jag höll på med XD.
Men jag kan ju faktiskt inte rå för att jag måste prata med henne och hon sover.
Skickade henne lite gulliga sms med sångtexter och så. Jag vet att hon uppskattade det innerligt :D.

Näe men nu ska jag försöka hitta nått annat vettigt att göra!

PUSSHEJSES!


Kommentarer
Postat av: Ellinor.

Uppskattade innerligt? Jag höll på att slänga ut telefonen genom fönstret ska jag säga dej :)

2008-01-10 @ 14:38:12
Postat av: Bigsiss

OC är i trygt förvar här hemma! haha

2008-01-10 @ 22:56:02
Postat av: Mamma di!

Hörde genom Bigsiss att Du inte kommer hem idag!
Var rädd om Dig och ta det lungt!
Puss

2008-01-11 @ 08:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback