Tjuvlyssnare... jag?

Blev tipsad på Ellinors blogg om Tjuvlyssnat.
Upptäckte att det var en otroligt rolig sida, måste ge några smakprov :P.



Tåget mellan Göteborg och Varberg

Tre tjejer ~20 sitter och pratar om en killkompis som har varit på julfest.
Tjej 1: Ja det verkade ha varit en kul fest, han var där till klockan fyra!
Tjej 2: VA?!? Klockan FYRA?!? På MORGONEN?!?
Tjej 3: Ja, eller alltså, fyra på natten.
Tjej 2: Jaha, på NATTEN. Jag menar det. Alltså fyra på MORGONEN hade ju varit ASLÄNGE!
Tjej 1 och 3 tittar menande på varandra, medan tjej 2 verkar nöjd med att ha fått klarhet i ämnet.

Kassan på Willys, Nyköping

Pappa ~40: Ska vi hyra någon film idag?
Tjej ~10 (högt): Hyra?! Du brukar ju ladda ner ju!
Pappan (tittar sig omkring generad): Va?! Nej, det brukar jag inte...
Tjejen: Jo, du har ju sagt att du älskar det!

10:ans spårvagn

Tre fjortistjejer sitter och pratar.
Tjej 1: IQ sten.
Tjej 2: IQ måne.
Tjej 3: IQ planet.
Tjej 2: IQ Uranus.
Tjej 1: IQ... Jag kan inga fler planeter nu.
Det är tyst en stund.
Tjej 1 (utbrister): Jag kissade på Malin häromdagen!
Tjej 3: Va? Usch!
Tjej 1: Jo, vi hade bundit fast oss i varandra. Så skrattade vi så mycket att vi ramlade ihop på golvet. Och då kissade jag på mig.


Buss 625 mot Norrtälje

En man i medelåldern sitter och pratar i mobiltelefon på en glest befolkad buss.
Mannen i mobiltelefon: Är du seriös eller? Så du ska alltså operera dig till kvinna, ha sex med Brad Pitt, operera dig tillbaka till man, för att sedan kunna skryta om att du legat med Pitt för att få fler ligg?
Två tjejer ~16 som sitter några säten längre fram hör telefonsamtalet och börjar skratta högt.
Mannen i mobiltelefon: Ja, och nu sitter det två tjejer här på bussen och asgarvar åt att du är så jävla dum i huvudet.

------------

Så jäkla skoj att läsa alltså. Och ännu roligare att folk faktiskt har sagt dom där grejerna XD.

Adjöken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback