Inget bloggande

Nu när det är sommarlov och allt så är jag hemma i Rätan.
Och här blir det inte så mycket bloggande, pga olika orsaker.. Främst för att jag helt enkelt inte orkar.

Såg dock att mitt förra inlägg handlade om Midsommar. Tur som jag hade blev jag superduper sjuk några dagar innan, så jag var en sjuk lekledare. Men jag härda ut, och rikitgt skoj var det. Det mesta iallafall :).


Igår var jag, Erika och Ellinor och tittade på Sex and the city på bio. Jag tyckte den var jättebra, och man blev allt lite gråtfärdig på vissa ställen, och den bjöd på många skratt.
Sen var vi på Eastern och åt buffe, och sen hem och kika på film. Det var verkligen en helkväll. Tack för den bejbisar <3


Kommentarer
Postat av: Erika

Tack själv bästaste! Gör vi om snart, och kom för alltid ihåg, vad dom än säger, så har jag aldrig legat hos din syster...

Postat av: Pelle

Det får vi alla gånger göra om, det var en rolig helg. Men nästa gång kanske vi ska försöka och inte somna efter en och en halv film?! haha. Puss

2008-07-01 @ 00:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback