Midsommar!

Midsommar närmar sig, och det kommer bli superskoj :D.
Det ska spenderas i Bryngelhögen.
På dagen är man nere på skolan och tittar på Ingrid Persson, och jag lär ju behöva sälja lotter som alla andra år. Jag säger jämt till mamma att "jag ska fan inte sälja lotter i år". Och så fort jag kommer dit så säger dom, "Emelie, kan du sälja lotter i år igen?", och jag gör det. Varför kan jag inte säga nej? Jag är helt enkelt för snäll..
Sen drar man hemåt till Tyskbacken, och där kommer vi grilla (tror och hoppas jag).
Sen är det jag som är lekledare, och då ska jag tvinga ut familjen i de brokiga och ojämna terrängerna för att göra diverse tävlingar.. Kommer bli så jävla kul. Jag ska sköta filmkameran, kameran och protokollet. Det är tur att man har hjälmen så går ingen tid till spillo :).
Sen är det frågesport och tankelekar som gäller, då är jag rättare.
Utdelning av pris kommer vi även ha.

Så nu har jag gjort klart allt pappersarbete, skrivit alla frågor till frågesporten och kommit på alla tankelekar. Nu ska jag bara fixa det sista till utelekarna. Kan inte säga så mycket, eftersom större delen av min familj läser denna blogg. Men det kommer innehålla vatten, äpplen, mjöl, och ägg. HAHA! Tänk va roligt jag kommer ha som får se allt detta :D.

Nu ska jag hänga tvätt, och sen ska jag fortsätta med min cykel :).

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Ska bli så himla kul!

Puss

2008-06-19 @ 08:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback