BH 90210

Imorse försov jag mig rejält.
Gör aldrig det annars, men när man har nationellt prov, ja då passar jag på. Provet började halv nio, och jag vaknade tio i åtta. Hoppade upp ur sängen och fick slänga på mig kläderna och trycka i mig en macka så att hjärnan inte skulle sluta fungera mitt under provet. Men jag hann faktiskt i tid, så det var bra gjort av mig :).

Läraren på Mediakommunikationen var sjuk idag med, så Lasse sa att vi fick gå hem. Han sa även att han tyckte min projektarbetesblogg var en bra idé. Tack :D.


Har pratat med Flisan idag, och nu har vi bestämt att hon kommer och sover med mig hos Erika & Micke på fredag. Kul att få lite sällskap :).

Men nu blir det litte mer Beverly Hills, och ett glas saft :D.


ADJÖKEN!


Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Det blir väl trevligt men vem tar hand om hundarna och katten från torsdag till fredag?
Puss

2008-05-07 @ 15:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback