Bryngelhögen

Hela helgen har spenderats i Bryngelhögen.
Fredag hann jag knappt hem innan vi Erika, Micke och jag begav oss till Tyskbacken. Kollade på Berg flyttar in, och sen somnade jag. Hadå nämligen gått upp tidigt, och sen suttit i en frisörstol i fyra timmar. Så jag var en ganska trött tjej. Finns ungefär 23 sängar i huset, men ändå hamnade jag på en madrass på golvet..
Lördag fick jag inte sova lika länge som jag kanske ville, utan E & M var in stup i kvarten och sa hej och frågade om jag var vaken. Fick tillslut nog och bestämde mig för att gå upp och äta frukost. På väg till badrummet ser jag en älg inne i skogen, som går ut på våran gräsmatta, ställer sig på knä frambenen och käkar gräs. Vi satt på altan ett bra tag innan den märkte oss och sprang in i skogen. Dens mamma stog och tittade på oss inne i skogen, gömd bakom träd och buskar. Mamma och pappa kom, och vi lagade mat. For till Buan en sväng, och körde fast i snö (?!). Tro nu inte att vi var ute och får i skogen eller nått. Nejdå, detta var på en grusväg..
Såg älgarna kanske 6983 gånger den dagen. Dom bor nog där som det hördes.
Kollade på ESC. Ända höjdpunkten var när Björn skulle ge poängen. Det är mycket tjafs om att han förstör Sveriges image, och att alla tror att vi är dum i huvet. Men va äre? Slappna av ffs, hela programmet är ju bara ett enda stort skämt!
Söndag åkte jag och pappa hem nästan på en gång när jag vaknat.
Var till Skicenter och åt morsdags-buffe med mammi, pappi, Erika, Micke, Ellinor & Daniel. Det var mycket trevligt :).

Åkte till stan imorse och gjorde klart min affisch idag på lektionen. Jag blev nöjd med min :D.

Nyss var E & D här. Men dom gatt börna iväg för en stund sen. 18.54 kom dom på att dom skulle på El-Giganten (det stänger 19.00). Fick ett meddelande nu där E skrev att dom inte hann. Stackarna.

Nu ska jag väl hitta på nått annat roligt att göra, om det nu går.


Imorrn har vi bara en lektion, och på Onsdag är det klassens dag. Sen på kvällen ska jag sköta filmningen på treornas bal. Det ska bli skoj.

ADJÖKEN!

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja det var sannerligen en rolig helg, trots missöden *host host* Hoppas på att göra om den snart...Puss på dig lillasys

2008-05-26 @ 19:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback