Fullt upp

Idag har jag verkligen gjort någonting hela dagen känns det som.
Började med att jag åkte/gick till Jamtlibryggan där vi skulle ha våran "klassdag". Martin, Linn, Carro & Jessica kom i safaribilen och då blev det livat. Lärarna kom försent (?). Spelade kubb, käkade korv och spelade brännboll. Det var bara synd för det var så nedrans kallt, och det var inte skoj.
När Lassemannen sa att vi fick gå hem så tryckte vi in oss sju personer i Martins bil. Linn & Carro fick sitta i bakluckan på dom sätena :). Körde hem Thomas och Mattias. Sen for jag, Linn, Martin & Jennifer hem till Linn och kollade på film och åt så mycket att jag ens inte vågar skriva vad.

Vid kvart i fem lämnade vi Linn och begav oss in mot staden. Vid denna tidpunkten hade det hunnit blive hur varmt som helst.. Parkerade och gick upp till Sporthallen där vi skulle spendera kvällen. Orineterade oss lite, och sen kom alla vackra treor in och showen började. Stog vid lite olika kameror, men inte vid mixerbordet, men lika bra var det. Hade ändå nog förstört nånting isf :P. Men trevligt var det allt. Fick asgo mat, och sen kladdkaka till efterrätt. Plus att vi typ kommer få en biobiljett för besväret (kanske två tom). Det roligaste var ändå när jag och Linus dansade vals till Drömmen om Elin uppe på "taket". (jag skulle visa honom hur det gick till).

Iallafall så kom jag precis hem. Och inatt kan jag verkligen sova gott, känner att jag är supertrött nu!

image18
 Skönbilden på mig & Carro. Den får summera dagen!


ADJÖKEN!

och Btw, Sundsvall can kiss my ass


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag älskar den här bilden! :D

2008-06-01 @ 14:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback