Grafisk design, Medieprogrammet, Wargen.

Sitter, som ni kan förstod av rubriken, på skolan.
Linus sitter brevid och tjuvkikar på vad jag skriver.

Har haft nationella nu på morgonen, i engelska. Kändes faktiskt som att det gick bra. Jag skrev 3 sidor :).

Men nu är jag helt lost in space, och lärarna tycker att det syns. Jag kan inte komma på hur jag ska utföra denna uppgift som vi har fått. Läraren vi har i graf frågade tom om jag ville följa med han på banken istället. Jag var fan på, men sen blev det inte så. Lika bra det :P.
Han tyckte också att jag skulle dricka kaffe, men då sa jag NEJNEJ!
Verkar som om alla tycker att man inte är vuxen om man inte dricker kaffe. För det är ju verkligen det som bestämmer det?!

Nu ska jag fortsätta med att skriva en massa strunt på PS, vilket jag har gjort i typ en halvtimme nu kanske..


ADJÖKEN!

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Hej min vän! Nu är jag hemma igen! Följa med på banken?
Man behöver inte dricka kaffe men på morgonen är det bra gott alltså.
Puss

2008-05-06 @ 09:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback