Jobbsökande

Har suttit i ca en, och en halv timme och ringt runt till ställen i stan för att höra om det är nån som vill ge lilla mig ett jobb i sommar. Men det är ingen som vill :(. Tror det är för att jag ringer, för då kan dom inte se mitt söta fejs. Och kan ni gissa vart det tillslut troligtvis blir?! Rätans camping, yeey! Är ju iofs inte klart än, men han sa att det var rätt stor chans att jag fick jobb där.

Idag hade vi förövrigt Nationella del 2 i Matte. Gick väl inte toppen direkt, men det gick. Sen hade vi redovisning på Flyga Drake, och jag tyckte iallafall att det gick jättebra. Pratet flöt på :). Sen vare gött för då fick vi sluta :D.

Nu ska jag spela Sims..

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Ja det var duktigt gjort och ringa runt! När får Ni reda på alla nationella? och vad kul att pratet flöt på!
Puss

2008-05-13 @ 16:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback