Message to mammi..

Mamma,
Zebbe kommer ha hand om hundarna tills jag kommer hem på fredag kväll.

Och ingen har sagt till mig att jag var elak som liten, det var bara något jag insåg när Therése berättade hur jag hällt dricka på henne flera gånger, senast i nian. Dock kommer jag inte ihåg någon av gångerna. Jag gjorde tydligen sånt hela tiden så det var inget särskilt att komma ihåg. Sen har jag gjort en andra massa dumma saker med mina kompisar som jag helt enkelt inte kan skriva här. För då skulle ingen våga vara vän med mig längre.


Nu ska jag snart bege mig upp till Malin en sväng och titta vad hon har för sig. Det ska verkligen bli trevligt :D.

PÖSSHEJ!


Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Message to mammi! det låter så gulligt♥♥♥♥
puss

2008-05-07 @ 17:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback