Vääärk!

Träningsvärk är vad jag har.
Känns lite pinsamt att säga att jag hade dans imorse, och har träningsvärk redan nu. Och det gör så ont så det känns som att jag ska spy :/. Haha, fan vilken tjockikorv jag är..

Kollar på Sanningens ögonblick nu.
En kvinna sitter i stolen, och hennes kille och pappa sitter som "moraliskt stöd". Så kommer frågan; Är du attraherad av någon av Pers vänner? Då viskar pappan till killen; Vem skulle det vara? Alla dina kompisar är så fula! Ja men schysst pappsen, bara för att du viskar betyder inte det att ingen hör. Du har ju för fan en mikrofon på dig. Jävla stolpskott!

Imorgon kanske jag stannar i stan tills lite senare på kvällen. Malin (<3, som hon vill bli kallad) ska stanna på kvällen och knäppa kort på Lotta och Martin som ska på balen. Hon frågade om jag ville åka hem med henne. Och jag har inge bättre för mig så varför inte?!

Imorgon åker mitt hår! Fan va jag längtar :D.
Har tid klockan nio, jag kommer säkert försova mig. Som jag alltid gör nu för tiden. Imorse vaknade jag åtta, när jag började kvart över. Fyfan, jag kan inte fortsätta såhär. Iofs var jag inne på skolan tjugo över, och då hade inte ens läraren kommit. Hon är en slacker!


HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Malin

"

2008-05-22 @ 21:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback