Det är ju så att man skäms.

Hann precis hem för att kunna se utröstningen i Idol.
Jag lovar, att ingen var lyckligare än jag när Johan hängde löst, och ingen var mer besviken när han fick gå tillbaka till soffan. Tänk att han får vara kvar. Vad är det för fel på svenska folket? Han är en liten, obetydlig skit som inte ens kan sjunga.
Är det inte det Idol går ut på? Talang???!?!?!??!
Inte hur snygg man är, hur smal man är, hur mycket man viftar med armarna?
Det var lika mycket skräll ikväll som det var när Loulou åkte ut.
Enligt mig var hon en av de bästa hela Idol 2008, och hon åker ut? Why undrar jag bara?
Hon var väl inte tillräckligt smal för att kunna vinna tydligen. Idioter!

Och att sitta och se en av de två sista talangerna åka ut. Jag blir så matt.
Att Johan fick vara kvar är för mig helt oförståeligt.
Tack vare alla dessa äckelfjortisar som sitter hemma och röstar upp hela veckopengen!

När jag åkte buss för en stund sen blev jag ypperligt förvånad över att det fanns ett gäng översminkande-foundationpåläpparna-tjejer på bussen. Trodde såna var bänkade framför teven en Fredagkväll, med pannband med namnet "JOHAN" skrivet med stora bokstäver, skrikandes till lungerna tröttnat.
Men mamma och pappa fick spela in det ikväll, för ikväll skulle dom ut och supa med sin coola hiphopkillar, med byxorna vid knäna och cigaretten troget mellan fingrarna.

Lägg ner Idol tycker jag. Det handlar inte om om man kan sjunga längre.
Det märkte man ju även på Amanda förra året, som tog sig ända till final.

Skäms svenska folket, SKÄMS!

Vem kunde tro att jag kunde bli så upprörd över någonting som Idol?

Kommentarer
Postat av: Erika

Men så sant, så sant! Dock tycker jag att Amanda kan sjunga:P

2008-11-14 @ 23:45:40
Postat av: Mamma Di

Oj oj oj vad Du tar i! Roligt skrivet tycker jag!

Puss

2008-11-15 @ 11:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback