Förhoppningar

Det var vad jag fick igår när jag och mamma satt och pratade.
Jag beklagade mig över att alla åkte utomlands, (Mamma och pappa ska till Mauritius i November, Mamma ska på kryssning, Erika och Ellinor tittar efter kryssningar), och jag får stanna hemma i sketna Östersund och Rätan.
Mamma frågar då till min förvåning när vi har Novemberlov och frågar om vi kanske ska åka någonstans då?! Jag blir alldeles till mig och hoppas nästan ur klänningen (som jag för tillfället hade på mig).
Vartvartvart, tänker jag. Vilket exotiskt ställe vill hon föra mig till. Varav jag får till svar; Östergötland eller Arvika kanske. Jag kunde nästan höra hur besvikelsen sköljde över mig.
Don't get me wrong, jag skulle tycka det var skoj att åka till Arvika eller Östergötland, det var ju liksom ett tag sen man träffade allt folk där nere. Men när man talar om utlandet, och får det som alternativ. Då måste ni också förstå att jag blev lite besviken.

Vi kanske drar till Danmark istället då, jag och mina polare. Och super skallen av oss.

Webbdesign förövrigt nu, sitter och glassar runt på Dreamweaver.
Soft som fan :D

xoxo Emelie

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Jamen alltså, det är ju alltid något!!!

Puss

2008-10-13 @ 16:33:35
Postat av: Feeta Shorts

Meen. .

2008-10-13 @ 17:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback