Hundvakt

Nu har jag bestämt mig.
Efter studenten så SKA jag fara. Hoppas bara någon vill ha mig.

Är hundvakt åt lillan (öven om hon inte är så liten längre).
Hon kissar och bajsar på golvet hela tiden, och jag spyr av det.
Tur att Micke kom hem på lunch så han fick plocka upp det XD.

Jag har hål i mina strumpor.

Igår träffade jag Andreas och Sandra.
Andreas har jag inte träffat på jättelänge, och Sandra ännu mer.
Så det var trevligt :).

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra.
Det är väl på Fredag det är Halloween?
Det är även 40-års kalas här hemma, vet inte om det skulle bli nåt hos Sandra, och jag vill egentligen vara i stan också. Jobbigt som få det här alltså. Får fundera lite mer.

xoxo Emelie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du sviker fan inte oss!

2008-10-28 @ 17:52:12
Postat av: ...

Paaaarteeeey!

2008-10-28 @ 20:10:29
Postat av: xonx

Bra blogg :)

Besök gärna min fotoblogg.

Följ den gärna också på bloggkoll.se.

Postat av: cissi

STAAAN BABE!! blir vi gangster brudar!!:D

2008-10-30 @ 18:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback