Kissjukan!

Kass uppdatering som vanligt,
men min dator vill verkligen inte acceptera bloggen :(

Jag har iallafall snappat upp en lätt version av urinvägsinfektion,
så jag hinkar i mig Tranbärsjuice, och knaprar Tranbärstillskott.
Har inte ätit sen luch, vilket snart är 12 timmar sen, men känner mig ändå inte överdrivet hungrig. Det börjar smyga sig på nu så jag funderar på att steka ett ägg.

Faan, såg nu att jag bara har ett halvt glas juice kvar.
Vad ska jag då göra?!

Stannar i stan tills på Lördag.
Ska se om det blir nå drag imorn. Ska bli kul och vara med Sofia lite också, var ju som ett tag sen. Och träffa hennes nya frieri. Men ska även bli kul att få åka hem och träffa bror.

Nu drar jag fram stekpannan.

Och glöm inte att ha det varmt om stjärten nu när kylan börjar smyga sig på. Kissjukan är inget jag rekommenderar.

Kommentarer
Postat av: Mora Di

Harru varit hos sjuksyster eller?

Puss

2008-10-03 @ 09:37:52
Postat av: Erika

Lilla skruttjulla, strunta i party och kom hem till storasyster istället!

2008-10-03 @ 10:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback