Okejdå

Det gick ju finfint det där. Jagade upp mig helt i onödan.
Dock körde jag bara på en parkering då, men ändå x).
Nu ska jag läsa teori och köra hela lovet långt.
Blev varken Danmark, Arvika eller Östergötland. Pga svågers födelsedagskalas.
Men jag och mamma sa att vi kunde åka en sväng till Birsta, så man kommer bort lite iallafall.

Sen kommer ju Sandra, så vi har ju viskat lite om någon slags sammankomst hemma hos henne. A small get together ;). Känner ni er sugna? Hör av er!

Nu jobbar jag med hemsidan lite.
Martin och Thomas kommer vid lunch och då ska vi redigera klart våran dokumentär :)

Idag är en bra dag :D

xoxo Emelie

Kommentarer
Postat av: Mmma Di

Såklart att det gick bra! Du har ju kört förut!!!

Puss

2008-10-22 @ 11:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback