Rörlig Bild

Känns äntligen som om man börjar komma nån vart i Rörlig Bild nu,
vi har bara stått och stampat på samma ställe hur länge som helst.
Men nu har vi intervjuer och klippbilder, och det känns som att det kommer bli en bäst dokumentär :D.

Idag känns det även mycket bättre med mig.
Tabletterna Ellinor kom med gjorde susen och nu är jag nästan på topp igen.
Tack ännu en gång käre syyyster.

Nu ska jag kolla några minuter på "En värsting till syster" innan jag går ut till bussen.

Ha en bra dag. Puss

Kommentarer
Postat av: Mora Di

Så Du kommer inte med bussen idag alltså?!

2008-10-03 @ 09:38:31
Postat av: Veeelkomen

blev så glad när jag hörde de glada nyheterna om din rörliga bild. Dix hälsar

2008-10-03 @ 10:33:58
Postat av: Erika

Vad är det för tok här ovanför? Tänk att han icke kan hålla sig nånstans ifrån!

2008-10-03 @ 10:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback