Sjusovare

Försov mig imorse.
Eller försov och försov, jag tycker att jag gjorde det. Vaknade nio när jag ställt klockan på åtta. Min buss skulle gå halv tio.
Stressade inte allt för mycket när jag klädde mig och gjorde iordning. Ändå finner jag mig ståendes på busshållplatsen tjugo över nio. Ehh what? Iofs hann jag inte äta då, så nu ska man väl se till att man kanske får sig en kopp choklad och nåt sött (kanske bara).

Ikväll blir det fright-night hos Allmighty troligtvis. Det blir ploj :)

Nu ska jag se om mina partners in crime har kommit.
Nämligen Thomas och Martin. Idag blir det redigering för hela slanten.

xoxo Emelie

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

meeeen! Tur att Du hann iaf!

Puss

2008-10-10 @ 12:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback