Skitmorgon!

Helt jävla överflödigt onödig!
Det är så jag känner om den här morgonen.

Kliver upp kvart över åtta, på en lektionsfri dag i might add!
Släpar mitt trötta arsle till skolan till kvart över nio för att ha ett prov halv tio.
Läraren kommer, datorerna funkar inte efter det stora strömavbrottet som alla utom jag verkar ha drabbats av.
Han säger att vi får ta det nästa Onsdag, vilket jag kommer på nu att jag inte kan.
Jag har nämligen körlektion.

Iallafall. Jag går upp på Mediahuset för att jobba med hemsidan.
Vad möts jag av? Alla servrar häruppe är också paj efter strömavbrottet.
What the hell?

Dock verkar det ju funka nu igen eftersom jag ger er detta fina och positiva inlägg.

xoxo Emelie

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Harre varn vilken dag!

Puss

2008-10-15 @ 14:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback