Umeå

Förlåt för dålig uppdatering.
Men datorn behagar fortfarande inte att logga in.

Knappa timmen tills avresa från Litsvägen. Hoppas bara på en stor bekväm first class buss, men eftersom vi bara är 7-8 (?) stycken som ska iväg så är det kanske för mycket begärt. Men jag har iallafall med mig min kudde så jag kommer ha det behagligt ändå.
Får se om jag stannar hela helgen. Just nu känns det som om jag vill åka hem på Fredag.

One more thing,
Grattis min käre syster som fyller 24 idag. Gammnuckan där vettni :).
Får se om det hinns med att leta present där borta.

Nu ska jag kolla lite på OTH innan jag åker in till staden.

Har ingen mobil eller mp3 så det kommer bli en tråkig bilresa. Martin får underhålla mig..

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Lycka till i Umeå nu syster, hoppas ni vinner :)

Postat av: Erika

Tack för gräts! Hoppas du kommer hem så vi ses i helgen. Pusssssss

2008-09-17 @ 16:48:30
Postat av: Mamma Di

Ha så trevligt och lycka till!

Puss

2008-09-18 @ 07:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback