Borta

Jag lever! Ring inte polisen.
Jag skulle uppdatera varje dag, sa nu har jag snott at mig lite tid vid en tysk dator med ett tyskt tangentbord. Lite kranligare. Bland annat finns inte a med en cirkel över. Pa dennes plats sitter nämligen ü. Intressant!

Idag var vi till en stad som bara bestod av Outletbutiker. Puma, Hugo Boss, Adidas, Lacoste m.m. En kjol kom jag hem med, som till mitt förtret hade en trasig dragkedja. Ska se om jag kan fixa den, men den kostade bara 8 euro.

Jag har fatt lana en telefon av Inga's pappa. En 3310, nästan lika ny som min nuvarnade. Men jag älskar den, det finns ju Snake =)

Imorn bär det av tillbaka till Elsenz. Till min egna svenska dator.
Da ska ni fa ett roligare inlägg =)


Lycka till imorn mamsegull.
Hoppas det gar bra även om du inte känner dig helt hundra <3

Kommentarer
Postat av: Mamma di

Tack för det min vän! Inte snytit mig något inatt men igår rann snoken som en vattenkran och nös hela tiden! Sitter nu i köket hos Hille och hon har just oxå vaknat. Åker till starten vid 11.30.Puss

2009-08-30 @ 08:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback