Hejdå mor och far

Nu har jag, Christian, Lasse och Rasmus precis varit i Odenheim och lämnat av mamma och pappa på tåget. När jag kom hem sa Inga att jag fick vara nere på rummet om jag ville. Eller vad jag helst ville göra. Hon kanske trodde jag var ledsen?! Haha.
Nä, men det är klart det är tråkigt att dom har åkt. Men det var ju bara en tidsfråga. Man kan inte låta såna saker dra ner en på en gång. Har ju trots allt bara varit här i fyra dagar än.

35 grader och soligt är det här nu. Tur att man har en sval källare att gå ner till. Ska nog ta en dusch nu. Rå om mig själv lite när jag är tillåten x)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja skit i mor o far och se till att ha de riktigt nice nu.

2009-08-16 @ 17:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback