Tripp till Heidelberg

Har redan hunnit varit en sväng i Heidelberg idag.
Vaknade väl vid sju eftersom barnen sprang omkring som några vildingar på övervåningen. Har egentligen inte sovmorgon så länge. Men jag börjar inte förrän på måndag. Så nu i helgen är det nöjen som gäller. Igår var vi i Schwetzingen och gick omkring i en frodande slottsträdgård, inspirerad av Versailles.
Idag gick vi bara omkring på gatorna av Heidelberg och tittade på sceneriet.

Är nu hemma och ska äta lite lunch innan vi ska till Eppingen och hämta upp Lasse och Rasmus från kindernest. Blev en tidig sänggång igår. Och så kommer det nog bli framöver, eftersom barnen kliver upp klockan sex. Men det ska bli spännande att se hur detta utvecklar sig. Jag tror det kommer bli jättebra =)


Jag och Kjell på ett coffeehouse i Heidelberg


Kommentarer
Postat av: Söffen

Jag är så glad att det går bra för dig vännen!

hoppas det fortsätter så, men det tror jag absolut :).

Ha så kul där nere nu!



PÖSS <3

2009-08-14 @ 19:51:16
Postat av: Erika, Elle, Leon och Micke

Härligt att det känns bra för dig!! Love you!

2009-08-16 @ 11:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback