Tuttvarning

Just nu håller barnen på att lägga sig. Det hör man på hur ena stunden det är gnäll och gråt. Antingen Inga eller Christian  går ner för trappen. Och sen fyra små tossingar som kommer nerspringandes igen samtidigt som dom skrattar. Jag gick ner och satte mig här en stund nu efter middagen. Har varit med Inga hela eftermiddagen så jag tyckte dom kunde få lite alone-time tillsammans. Och om jag ska vara ärlig så har jag ingenting emot att vara själv heller.

En rolig händelse idag.
Lasse har enligt Inga alltid varit den svåra i början. Den som inte gillar nytt folk osv. Så idag satt jag i soffan, och jag började leka med Rasmus. Såklart ville Lasse göra detsamma. Tillslut vart jag så otroligt jäkla svettig, så jag sa att jag skulle sova och la mig ner i soffan. Det var då dom upptäckte dessa två vackra varelser jag har en bit under hakan, och dom skulle börja ta på dom. Lasse verkade måttligt fascinerad och skulle nu också sova med mig bara för att få ligga på dom. Han försökte tillochmed dra ner tröjan en gång. Sen skulle han även sova på magen, och då fick tröjan inte vara på. Haha, galna unge! Att dom var intresserad av sånt där redan i den ringa åldern?!

Imorgon ska jag nog gå ner på Elsenz och se om det finns något roligt på affären där nere. Kanske gå till cafét vid sjön och ragga upp nån snygging. Kanske måste sminka mig då?!





Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA MEN FYFAN, sluta blotta dig sådär gumman, ;) vi alla vet att du har stoooora bröst, men låt de växa upp lite först.... - barnen alltså, inte dina bröst! för de behövs inte!!! xD hähä..



nej vadå sminka dig?! du kan väl vara sminklös och gå med mittbena? då får du säkert många ragg :D

2009-08-17 @ 20:11:57
Postat av: bexan

HAHA MEN FYFAN, sluta blotta dig sådär gumman, ;) vi alla vet att du har stoooora bröst, men låt de växa upp lite först.... - barnen alltså, inte dina bröst! för de behövs inte!!! xD hähä..



nej vadå sminka dig?! du kan väl vara sminklös och gå med mittbena? då får du säkert många ragg :D

2009-08-17 @ 20:12:30
Postat av: mamma och pappa di

Harre varn tocka ongar! Vi har just passerat Bollnäs! Puss

2009-08-17 @ 20:59:27
Postat av: Söffen

Hahaha, bra ungar där!

Som man brukar säga; Det ska börjas i tid ;).



Hoppas det går bra där nere!



PÖSSS

Postat av: BabyMamaDrama - by Caroline

Hej! fin blogg!!!

ska vi följa varandra på bloglovin?



För ny musik kolla också gärna in: http://coolwhateva.blogg.se/

2009-08-18 @ 00:23:25
URL: http://babymamadrama.blogg.se/
Postat av: linn

HAHAHAHAHAHAHA jag trodde du menade dubbelhakorna dina först, men rubriken tydde på nåt annat! ;D

Åh jag tycker du är så tuff som gör en sån här sak! jag hade aldrig vågat åka ner till ett annat land å ny familj...

men här uppe i norr är det bara bra!

ha det superduper!

Tschüss

2009-08-19 @ 10:20:29
URL: http://goblinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback