Julklappshandling i Karlsruhe

Det var lättare sagt än gjort att hitta alla julklappar kan jag tala om för er. Och även om man har en liten aning om vad man ska inhandla så är det inte lätt att hitta bland flodvågen av människor som strömmar emot en. Huvva, känner att jag lider av en aningens torgskräck. Men jag lyckades! Jag har nu inhandlat julklappar till alle folk. Mer och mindre nöjd blev jag tyvärr, men så kan det gå.

Sitter nu och myser med två tända ljus (andra advent you know), och har slagit in fyra av mina julklappar samtidgt som jag lyssnat på julmusik.  Resten blir nog imorgon då jag också ska städa ordentligt, sen blir det nog en lättare städning igen på onsdag. Jag vill ju visa upp min renligaste sida när mina närmsta kommer.


Men jag ska försöka mig på lite kort till paketen. Önska mig lycka till, för jag känner att det kommer behövas.

Ha en trevlig lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback