Begär är en konstig sak

Elle fick i uppdrag att pimpa upp min blogg lite från Rätan.
Så fort hon fick mitt lösenord fick jag ett oerhört begär att skriva blogg, och alla andra internetsidor vart plötsligt helt ointressanta. Märkligt sånt där.

Nu har jag iallafall diskat upp efter bakningen.
Drog en sväng med dammsugaren också. Det behövdes kan jag lova.
Mjöl över hela golvet.

Läsa Historia måste jag också göra.
Och sen göra sammanfattningen på Psykologin till Marie.
Varför tog jag på mig det. Jag som är så sömnig!

Som jag uppdaterat idag skulle man kunna tro att jag som Ellinor och satsar på 1000 inlägg innan året är slut. Jag har dock icke satt upp någon sån ribba, men det skulle förstås inte vara helt fel.
Men med tanke på att jag lyckats med 200 på ca 2 år så är jag illa ute.
Då har jag iofs skrivit ett inlägg i månaden, och nu går det ju undan!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback