Fredag den 13

Dagen har gått förvånansvärt bra för att vara Fredag den 13.
Får se hur det går nästa månad när den inträffar igen.
Men då kommer man nog vara så uppihejsan med Bebbiboo så man kommer inte tänka på det. Får hoppas att han/hon inte ploppar ut på självaste "otursdagen". Det vore väl förargligt.
Men annars har jag haft ganska härligt flyt idag.
Slutade tidigt så jag kunde åka med E&M hem. Var i Rätan innan ens bussen, som jag annars skulle åkt med, farit från staden. Åt god middag. Fick i mig lite centermys. En underbar Fredag helt enkelt.

Kollade på Lets Dance.
Hade tänkt bojkotta det programmet helt efter skandalen förra veckan. Men eftersom resten av min familj prompt måste kolla på det, så hade jag inte så mycket val. Var dock helt likgiltig, jag hejar inte på någon. Den enda jag stör mig på är Carl-Jan. Det mannen har verkligen inte en enda rytm i kroppen han!

Bara för att Lets Dance suger så ska jag hedra mannen i mitt liv.


Hasse älskling. This one is for you<3




det är titeln som betyder någonting, texten gäller inte mig och baby!

Kommentarer
Postat av: linn

hahahahadu är allt för skön du! :D

och damn vad het du var i fredags!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback